40 de kilometri de autostradă, construiți în patru ani. Atât a durat până când România a fost unită rutier cu Ungaria.
Astfel, începând de week-endul trecut, românii pot circula pe tronsonul dintre Arad şi Nădlac, iar o dată cu finalizarea lui a fost inaugurat şi un nou punct de trecere a frontierei la Nădlac.
Drumul București –Ungaria poate fi făcut acum, cu întreruperi, pe autostrada A1, iar Vama Nădlac a devenit primul punct de frontieră din România situat pe o autostradă.
Noul punct al Vămii Nădlac are 20 de benzi de circulaţie, 10 pe fiecare sens cu câte 10 cabine duble în care vor sta poliţişti de frontieră români şi ungari.
Pe partea din România, a fost amenajată și o parcare, cu 107 locuri pentru camioane.
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Recomandările editorilor GreatEconomy:
- Sechestru pe averea lui Ponta. Cum spăla premierul banii
- TOP cele mai bune oferte la aparate de aer condiționat la reducere
- Cuptorul Moldovencei, o afacere dulce înființată cu bani de la stat
- Casa Brutale- locuința din mare, realizată în stâncă (FOTO)
- Topul cărților uitate cel mai des de pasageri în avioane
- Idei de afaceri. Trandafirii de dulceață se vând cu 50 de lei/kg
- Albina carpatină, în pericol de dispariție