DISTRIBUIȚI
spectatorii au suferit de sete in timpul concertului lui Robbie Williams

Dupa ce participantii la concertul lui Robbie Williams de la Bucuresti au suferit de sete in timpul evenimentului, din cauza proastei organizari, Coca-Cola si-a cerut scuze, iar cei de la Ursus le ofera acum cadou spectatorilor, cate sase doze de 0,5 litri.

Si asta dupa ce spectatorii nu au avut de unde sa isi cumpere apa in timpul concertului, pentru ca erau nevoiti sa stea chiar si o ora si jumatate la coada, pentru un pahar de apa, care s-a si terminat la un moment dat.

Mai mult, o femeie a lesinat in mijlocul multimii si a fost dusa de urgenta la spital, iar o alta a suferit o criza de diabet.

Toate acestea s-au intamplat din cauza proastei organizari, iar companiile producatoare ale bauturilor vandute la concert incearca acum sa spele imaginea brandurilor puse la dispozitia spectatorilor, pe timpul concertului.

Astfel, Coca-Cola, unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams, si-a cerut scuze pentru “dificultatile intampinate de participantii la concert, atunci cand au incercat sa achizitioneze apa sau orice alt produs, pentru a se hidrata”.

Reprezentantii Coca-Cola au precizat ca ei au respectat conditiile impuse de organizatorii evenimentului, atat in ceea ce priveste numarul de puncte de servire, cat si amplasarea acestora sau modalitatile de plata puse la dispozitia spectatorilor.

“Vremea caniculara, numarul mare de participanti si aspecte care au tinut de organizarea evenimentului au generat aceasta situatie neplacuta. Ne dorim ca asemenea momente sa nu se mai repete si vom cauta solutii pentru viitor”, se arata in mesajul celor de la Coca-Cola.

Si Ursus a venit cu o recompensa pentru cei peste 65.000 de spectatori care au participat vineri la concertul lui Robbie Williams.

In calitate de sponsor si furnizor de bere al evenimentului, reprezentantii Ursus au decis sa le ofere “tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiti de experienta de organizare a concertului, un bax de URSUS Premium cadou (6 doze de 0,5L)”.

Ei au spus ca “numarul foarte mare de spectatori a generat probleme logistice deosebite organizatorilor”.

“In acest context, ca sponsor si furnizor de bere al acestui eveniment, tinem sa ne cerem scuze fata de toti cei care nu au reusit sa isi cumpere bere sau care au petrecut foarte mult timp asteptand la coada. Reprezentantii Ursus au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizator. Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus”, au spus reprezentantii producatorului de bere.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ