DISTRIBUIȚI
Black Friday 2015

Românii vor cheltui pentru ediţia Black Friday 2015, 460 lei în medie, cu peste o treime mai mult față de anul trecut, când bugetul s-a ridicat la aproximativ 340 lei, estimează Netopia mobilPay.

De asemenea, şi suma medie cheltuită de Black Friday 2015 se va dubla faţă de media anuală. Astfel, în acest an, tranzacţia medie zilnică a fost de 230 de lei, iar în vinerea reducerilor românii vor cheltui, în medie, 460 lei.

Apetitul consumatorilor pentru preţurile scăzute anunțate deja de retailerii online va impacta și numărul total de plăți digitale realizate pe teritoriul României, acesta urmând să crească cu peste 50%, într-un ritm similar cu cel de anul trecut.

Care sunt dispozitivele de pe care se vor face plățile de Black Friday 2015

În ceea ce privește dispozitivele de pe care se vor face plățile online de Black Friday 2015, aproximativ o treime vor fi generate de pe tablete și telefoane cu sisteme de operare smart, iar restul de pe desktop-uri și laptop-uri.

”Ecommerce-ul reflectă, poate, cel mai bine evoluția consumului din România. Se simte o stabilitate financiară care îi determină pe români să cumpere. Și chiar dacă o fac în cadrul unui eveniment tradițional, cu reduceri masive, este important că vor cheltui mai mult decât anul trecut și o vor face, din ce în ce mai mult, utilizând cardul în detrimentul rambursului”, a declarat Antonio Eram, CEO și fondator Netopia mobilPay.

Totodată, anul acesta va fi primul Black Friday din România în care consumatorii pot plăti inclusiv cu Bitcoin produsele comandate, la toți comercianții parteneri Netopia mobilPay care au implementat tranzacțiile cu moneda digitală.

Referitor la obiceiul de consum la nivelul orașelor importante din țară, previziunile Netopia mobilPay arată că acesta se va menține inclusiv de Black Friday 2015, cu peste jumătate dintre plăţi realizate din București, urmate de cele din Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași și Constanța, fiecare cu o rată între 5% și 3%.

Cele mai multe tranzacții vor fi realizate pentru produse IT&C, fashion, cosmetice, home & deco, cărți, dar și pachete turistice sau bilete de avion.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ