DISTRIBUIȚI
Un studiu realizat de Ikea scoate la iveală obiceiurile din bucătărie ale bucureștenilor

Un procent de 21% dintre locuitorii Bucureștiului cumpără mâncare și descoperă că o aveau deja acasă, se arată în studiul Life at Home Report, realizat de Ikea.

Cifra este cu un procent mai mică față de media din capitale Berlin, Londra, Moscova, Mumbai, New York, Paris, Shanghai, Stockholm, Copenhaga, Zürich și Sydney, care au fost incluse în studiul Ikea.

Studiul realizat de cei de la Ikea cuprinde o mulțime de date despre obiceiurile bucureștenilor în bucătărie și despre activitățile legate de mâncare.

Cercetarea mai arată că 40% dintre femeile din București se simt vinovate pentru cantitatea de mâncare pe care o aruncă, în timp ce 35% dintre bărbați simt același lucru. Ambele sunt procente mai mari față de media de 25% din alte capitale.

Totodată, 20% dintre locuitorii Bucureștiului nu mănâncă ce au gătit cu o zi înainte.

Cât timp petrecem în bucătărie

În ceea ce provește timpul petrecut în bucătărie, 74% dintre bucureșteni mănâncă în aceast spațiu de luni până vineri și 75% își doresc să petreacă timp gătind alături de cei dragi.

Și asta în timp ce 16% nu mănâncă niciodată în bucătărie în timpul săptămânii, cel mai mic procent dintre țările incluse în studiu.

Potrivit aceluiași studiu, 57% dintre bucureștenii care locuiesc singuri își doresc să mănânce alături de cei dragi, în timp ce media globală este de 34%.

Doar 37% dintre persoanele care locuiesc alături de familie sau prieteni își doresc să ia masa împreună mai des, în timp ce media globală este de 21%.

Studiul mai arată că 41% dintre tineri spun că timpul este motivul pentru care nu mănâncă alături de cei dragi.

În ceea ce privește variația meselor, 33% dintre locuitorii Capitalei mănâncă același lucru la micul dejun în fiecare zi, cu 19 procente mai puțin față de media globală.

În ceea ce privește cina, 35% dintre bucureșteni mănâncă aproximativ același lucru, în timp ce media globală este de 42%.

Pentru studiul global Life at Home Report au fost colectate 8.527 de răspunsuri din 11 capitale ale lumii. Datele au fost obținute pe baza unui chestionar online a cărui durată de răspuns a fost de 14 minute în medie.

În România, rezultatele au fost obținute prin intermediul unui chestionar online la care au răspuns 1.009 persoane cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani. Cercetarea a fost realizată în lunile mai și iunie 2014.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ