Directorul general al Volkswagen, Martin Winterkorn, a anuntat ca grupul vrea sa lanseze in 2018 un model low-cost, in China si posibil si in alte regiuni.
Alte piete potentiale pentru acest model includ Europa de Est, statele baltice, India, America Latina si Africa.
Anuntul a fost facut de catre Martin Winterkorn intr-un interviu acordat in „Bild am Sonntag”, potrivit Reuters.
Analistii sunt de parere ca Volkswagen va urma exemplul Renault, cu brandul low-cost Dacia.
„Vom aduce pe piata un model low-cost in 2018, un SUV, un sedan si un hatchback. Vehiculele vor fi construite in China si vor costa intre 8.000 de euro (8.930 dolari) si 11.000 de euro”, a declarat reprezentantul Volkswagen, relateaza incont.ro.
Si asta dupa ce anterior, compania germana anuntase ca are ca obiectiv un model low-cost cu un pret cuprins intre 6.000 si 8.000 de euro.
In primul trimestru al anului, profitul Volkswagen a depasit estimarile analistilor in datorita reducerilor de costuri si imbunatatirii pietei auto europene.
In perioada ianuarie – martie 2015, profitul operational a urcat cu 17%, la 3,33 miliarde de euro (3,65 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 3,12 miliarde de euro.
Cresterea cifrelor vine in contextul in care Volkswagen si-a propus sa devina cel mai mare producator auto din lume pana in 2018. In prezent se situeaza pe locul al doilea, dupa Toyota.
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Recomandările editorilor GreatEconomy:
- Care sunt bonurile câștigătoare la Loteria bonurilor fiscale
- O localitate din România trăiește din cireșe. Câți bani ies la un hectar
- Fiscul va controla pozele de pe Facebook. Se căuta averile nedeclarate
- Autoritățile, împotriva autoservirii fără prețuri. Ce răspunde fermierul
- Idei de afaceri. Viermii de mătase, investiție mică, profit uriaș
- Idei de afaceri. Câți bani ies dintr-o plantație de goji