Cei mai multi dintre soferii romani par sa aiba un comportament pe care nu il mai intalnesti la conducatorii auto din alte tari.
Jurnalistii de la 0-100.ro au identificat cinci comportamente mai putin placute ale soferilor romani.
Iata care ar fi acestea:
1. Sunt incapabili sa-si tina banda intr-un sens giratoriu.
2. Nu stiu sa foloseasca banda de accelerare.
Potrivit celor de la 0-100.ro, pentru cei mai multi dintre soferii romani banda de accelerare este locul in care mergi foarte incet si te asiguri ca nu vine nimeni.
3. Folosesc luminile de ceata abuziv
Si asta fie ca e soare, ca e vant, soferul roman foloseste proiectoare de ceata si le aprinde ca „sa fie vizibil”.
4. Nu pastreaza distanta
In special pe autostrazile aglomerate, soferul roman e pasionat de slalom, flash-uri si claxoane, chiar daca masina din fata lui merge deja peste viteza legala si ambele benzi sunt pline. In tari precum Germania si Spania soferii merg tare, dar mereu pastreaza o distanta longitudinala si laterala, mai scriu jurnalistii de la 0-100.ro.
5. Sunt foarte lenti
In tarile mai civilizate, primul sofer de la semafor e intotdeauna constient de responsabilitatea pe care o are fata de timpul celorlalti, asa ca pleaca imediat ce se face verde.
Si pleaca atingand viteza de 50 km/h foarte repede, dar fara scartait de roti. Ceilalti il urmeaza la fel, de parca masinile ar fi un sir de margele.
Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Recomandările editorilor GreatEconomy:
- Premieră în România. Mașina electrică, încărcată de la soare
- Monitorul Preţurilor, site-ul care va arăta unde sunt cele mai mici prețuri la alimente
- Cum poți să împrumuți bani de la bancomat
- O fabrică de bere se vinde pe bucăți
- IKEA recheamă o lampă cu senzori, după ce un copil s-a accidentat
- O poveste de succes. Cum a reușit statul să facă dintr-o stațiune montană o afacere profitabilă
Ar mai fi:
– folosirea avariilor pt a multumi altui sofer
– flashurile la semafor