DISTRIBUIȚI
Afacerile grupului Pro TV au crescut cu 2,3% în primele 9 luni ale anului

Grupul Pro TV, parte a grupului CME (Central European Media Enterprises Ltd.), a înregistrat în primele nouă luni ale anului un venit net de 32 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 2,3% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014.

Și asta în timp ce OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut cu 42,3% la cursul de schimb efectiv şi cu 67,8% la o rată constantă a cursului de schimb.

De asemenea, în primele nouă luni, grupul Pro TV a înregistrat un venit net de 109,56 milioane de dolari, reprezentând o scădere de 11,3% la cursul de schimb efectiv și o creștere de 7,9% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014.

OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut in primele noua luni la 25,73 milioane de dolari, cu 22,6% la cursul de schimb efectiv şi cu 50,8% la o rată constantă a cursului de schimb.

Ratele constante ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor şi cheltuielilor din perioada anterioară, au explicat oficialii grupului.

În România, din portofoliul grupului CME fac parte: Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional.

Ce audiență au înregistrat televiziunile grupului Pro TV

Televiziunile grupului Pro TV au înregistrat in perioada ianuarie-septembrie 2015 o cotă medie de audienţă de 31,7% în prime time, pe segmentul de public comercial, reprezentând o creştere de 1,2 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Topul programelor din această perioadă este dominat de producţiile Românii au talent, Sunt celebru, scoate-mă de-aici! şi Las Fierbinţi.

În trimestrul 3 al anului curent, încheiat pe 30 septembrie, grupul Pro TV a înregistrat o ușoară creștere de 0,1 puncte procentuale a cotei de audienţă în prime time, pe segmentul de public comercial, datorată creşterii de 0,7 puncte procentuale înregistrată de Pro TV, principalul canal al grupului.

Lansat în decembrie 1995, parte a grupului internațional de media CME, Pro TV este liderul televiziunilor din România. Cu un public țintă format din adulți cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani din zone urbane, Pro TV oferă o grilă diversă de programe, care include filme și seriale internaționale, dar și o varietate de producții locale – știri, show-uri de divertisment și programe de ficțiune.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ