DISTRIBUIȚI
sursa foto: brandprivat.ro

După ce a fabricat ani de zile pentru retaileri precum Carrefour şi Auchan și a onorat comenzi pentru ciocolata vândută sub brandul american Mondelez, producătorul român vrea să iasă pe piață cu propriile mărci de dulciuri.

Ciocolata vândută sub marcă proprie de către Carrefour şi Auchan este făcută la Brașov, de către producătorul de ciocolată şi dulciuri RapConfectionery.

Compania este controlată de antreprenorul local Radu Popeia și a apărut pe piaţă în 2009, când a început să onoreze comenzile primite de la gigantul american Mondelez.

Ulterior însă, compania şi-a extins portofoliul de colaborări atât cu producătorii specializaţi, cât şi cu retailerii internaţionali pentru care produce marcă privată. Cel mai nou pariu al antreprenorului Radu Popeia îl reprezintă însă dulciurile realizate sub brandurile proprii „Bucegi“ şi „Kronbun“, potrivit zf.ro.

În momentul de faţă, brandurile RapConfectionery reprezintă mai puţin de 5% din totalul cifrei de afaceri, dar producătorul vrea să schimbe balanța în perioada următoare și să fabrice mai multe produse proprii.

„Suntem în plin proces de remodelare a mărcilor noastre «Bucegi» şi «Kron-bun». În plus, lucrăm la lansarea unei game de jeleuri, caramele şi batoane sub un nume nou. Avem aşteptări mari de la această lansare. Modelăm o gamă pe care o vedem câştigând o cotă serioasă în piaţa specifică“, a spus Cristian Rey, consultant extern pentru RapConfectionery, pentru zf.ro.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ