DISTRIBUIȚI
Recompense semnificative pentru consumatorii care fac reclamații sursa foto:wikipedia

Consumatorii care vor reclama diferite companii care încalcă legea, iar sesizările lor se dovedesc a fi întemeiate ar putea fi recompensați cu câte o sumă maximă de până la 100.000 de euro.

Anunțul a fost făcut de președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, care a spus că instituția pe care o reprezintă vrea să-i recompenseze cu 1% din valoarea amenzilor, dar nu mai mult de 100.000 de euro, pe cei care vin cu sesizări ce se dovedesc corecte.

“Propunerea noastră ar fi ca aceia care vin cu o sesizare care se dovedește corectă după aceea, deci cei care ne dau informații despre încălcarea legii, fie că sunt angajați în acea firmă sau în ce context au aflat ceva, după ce se dovedește corectă și instanța confirmă că firma a încălcat legea, pot să primească până la 1% din cuantumul amenzii, dar nu mai mult de 100.000 de euro”, a afirmat Chirițoiu, citat de agerpres.ro.

Propunerea urmează să fie trimisă sub formă de amendament către Parlament, la Legea Consiliului Concurenței. Deocamdată, Ordonanța a fost trimisă către Parlament, respectiv către Senat.

Chirițoiu a explicat că, în prezent, există posibilitatea de a fi sesizați, inclusiv prin sesizări anonime, dar că se dorește să se facă un pas în plus spre mecanisme care există în țări, precum Ungaria sau Statele Unite ale Americii.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

Top cele mai bune centrale de apartament
Angajări la Banca Transilvania. Posturi disponibile și part time

7 telefoane performante, cu preturi mai mici de 500 lei
Top cele mai bune televizoare la reducere. Prețuri mai mici cu 50%

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ