DISTRIBUIȚI
Monitorul Prețurilor

Monitorul Preţurilor. Consumatorii români vor putea compara, în timp real, prețurile practicate în diferite magazine, la produsele care fac parte din coșul zilnic, astfel că ei vor putea merge la cumpărături acolo unde este cel mai ieftin.

Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliul Concurenţei, a anunțat luni că până la sfârşitul acestui an, instituția pe care o conduce va lansa site-ul Monitorul Preţurilor.

Astfel, Monitorul Preţurilor va afişa preţurile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din coşul zilnic al populaţiei.

„Vrem să creăm, preferabil cu cooperarea retailerilor, o platformă on-line, care va reprezenta un instrument de monitorizare a preţurilor, prin intermediul căreia clienţii vor putea afla unde găsesc mai ieftin produsele de care sunt interesaţi. În acest fel, se va crea o presiune concurenţială asupra magazinelor pentru a oferi preţuri din ce în ce mai bune“, a afirmat Chiriţoiu, citat de adevarul.ro.

Principala problemă cu care se confruntă autoritatea de concurenţă în acest caz este reticenţa marilor lanţuri de magazine de a se implica în proiectul Monitorul Preţurilor.

Și asta pentru că reprezentanţii magazinelor susțin că site-ul Monitorul Preţurilor este greu de realizat, având în vedere că modificările de preţ pot apărea zilnic şi chiar de mai multe ori pe zi.

„Retailerii consideră este complicat să furnizeze preţurile produselor pe care le comercializează. În cele din urmă, după mai multe multe întâlniri şi discuţii cu reprezentanţii fiecărui lanţ de magazine, aceştia au fost de acord cu realizarea proiectului“, a explicat preşedintele Consiliului Concurenţei.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ