DISTRIBUIȚI
sursa foto: bigbrandsystem.com

Românii par să fie din ce în ce mai mult atrași de mărcile românești îndrăznețe, care fac lucruri pentru consumatori, și mai puțin orientați către alegerea unor branduri sigure, dar fără valoare adăugată.

Cel puțin asta este concluzia unui studiu prezentat de cei de la revista BIZ, care prezintă cele mai puternice 100 de branduri românești.

Iată care sunt primele zece dintre acestea.

1. Dero

Marca de detergent Dero ocupă prima poziție în clasamentul celor mai puternice branduri românești. Campaniile de promovare “Spală românește”, “Dero te îmbracă în prospețime” precum și “Proaspăt DEROmânia” au avut un impact ridicat la nivelul consumatorilor, consolidând poziția brandului.

De asemenea, evenimente precum “Color Run”, i-au consolidat poziția de brand dinamic și au adus un aer tânăr și modern.

În același timp, noul ambalaj, creat de consumatori pe o platforma online, precum și hainele din colecția “Dero e al tau” au apropiat foarte mult marca de consumatori.

2.    Borsec

Pe următorul loc în top de situează brandul Borsec, fiind totodată o marcă de referință în categoria apelor minerale.

3. Arctic

Chiar dacă fabrica de la Găești produce frigidere de 45 de ani, compania și-a diversificat constant gama de produse, ceea ce face ca brandul să se bucure de o popularitate constantă în rândul consumatorilor români.

4. Dorna

Cu un ambalaj 100% reciclabil, brandul de apă Dorna s-a promovat cu ajutorul unor campanii pentru copiii născuți prematur, campanie care anul acesta i s-a alăturat și Simona Halep.

5. Gerovital

Într-o categorie dominată de branduri internaționale, Gerovital rămâne unul dintre cele mai căutate produse în rândul consumatorilor români.

6. eMag

Brandul eMag a avut o creștere constantă, de la an la an, în clasamentul celor mai puternice branduri românești, situându-se în ediția prezentă pe locul al șaselea.

7. Farmec

Un alt brand cu tradiție, care reușește să-și păstreze încrederea consumatorilor.

8. Dedeman

Strategia de comunicare și asocierea cu Simona Halep au ajutat brandul Dedeman la întărirea poziției de marcă românească de succes.

9. Elmiplant

Brandul de cosmetice Elmiplant se bucură de încrederea consumatorilor în condițiile în care inovează constant gama de produse.

10. Napolact

Lansarea gamei de produse bio precum și a platformei “În tihnă” transmit consumatorului ideea de brand actual, potrivit celor de la revista BIZ.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Recomandările editorilor GreatEconomy:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ