DISTRIBUIȚI
Locuri de muncă la H&M

Lanțul de magazine de îmbrăcăminte din Suedia, aflat în continuă expansiune în România, are disponibile mai multe locuri de muncă pentru care face angajări în această perioadă.

H&M caută personal care să ocupe posturile de manager de magazin, manager de departament, decoratori de vitrine și casieri.

Iată care sunt cerințele pentru fiecare dintre locurile de muncă la H&M.

 Locuri de muncă în magazinele H&M: Manager de magazin

Pentru această poziție, retailerul cere minimum 2-3 ani de experiență în gestionarea unui magazin de retail, într-o poziție similară sau conducerea unui grup mare de oameni în domeniul serviciu clienți.

De asemenea, candidatul trebuie să fie interesat de modă și să aibă abilitatea de a planifica și atinge obiectivele pe termen scurt și lung.

Totodată, cel care va ocupa postul de manager de magazin trebuie să aibă abilitatea de a motiva oamenii.

Puteți afla AICI restul detaliilor legate de acest job.

Locuri de muncă în magazinele H&M: Manager de departament

Candidatul pentru acest post la H&M trebuie să aibă minimum 2-3 ani de experiență în retail management sau în conducerea unui grup de aproximativ 10 persoane, în domeniul serviciu clienți și aptitudini organizatorice și analitice.

De asemenea, candidatul pentru manager de departament trebuie să aibă experiență în instruirea personalului și abilitatea de a lua inițiativă.

Mai multe detalii despre acest job puteți afla AICI.

Locuri de muncă în magazinele H&M: Decorator vitrine

Acest job la H&M este disponibil în mai multe orașe.

Potrivit celor de la H&M, se caută un candidat care să aibă abilități dezvoltate de visual merchandising și abilitatea de a conduce afacerea prin creativitate și rentabilitate.

De asemenea, candidatul trebuie să cunoască ultimele tendințe în modă și să aibă abilități excepționale în domeniul serviciu clienți și relații interpersonale.

Aflați AICI restul detaliilor legate de acest job.

Locuri de muncă în magazinele H&M: Casier

Candidatul pentru acest loc de muncă trebuie să aibă abilități de organizare și de gestionare a timpului, abilităti excepționale în domeniul serviciu clienți și relații interpersonale, precum și cunoștințe de bază în utilizarea computerului.

Aflați AICI restul cerințelor pentru acest job.

Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Alte articole cu locuri de muncă:

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ